88 Motorsport E-handel villkor i korthet:

1. Produkterna har 14 dagars full returrätt. Pengarna returneras till kundens konto när produkten returneras till 88 Motorsport oöppnad och felfri. OBS: Ev. extra kostander som (t.ex. PayPal) tar kommer vi inte att återbetala. Fraktkostnader återbetalas efter gällande prislista.

2. Produkt som finns på lager är leveranstiden 1-3 arbetsdagar. Vid beställningsvara: vi lägger in din beställning till vår leverantör. Detta tar normalt cirka 3 veckor. Om en produkt är i undantagsfall slut på lager, meddelas kunden utan dröjsmål.
Leveranstiden är vanligtvis 3 dagar via DB Schenker.

3. Om kunden fått fel produkt eller produkten är defekt, måste kunden utan dröjsmål underrätta 88 Motorsports kundtjänst via e-post kundtjanst@88motorsport.se eller telefon 08-409 100 01.

Detaljerade villkor

1. Leveranstid

Våra produkter har en leveranstid 1 dag - 3 veckor, beroende på om produkten är en lagervara eller om det är en beställningsvara beställer vi direkt från leverantör när kunden gjort sin beställning. Vi strävar alltid efter så korta leveranstider som möjligt.  Vi kontaktar kunden via e-post eller telefon om vi ser att leveranstiden blir längre än normalt.


"Leveranstid" avser den tid det tar för ordern att levereras till kund efter den lämnat 88 Motorssports lager. Leveranstiden är vanligtvis 3 dagar via DB Schenker

2. Priser

Det nuvarande priset är det pris som står på 88 Motorsport.se hemsida när du gör din beställning. Efter kunden gjort klart sin beställning och fått bekräftelse per email, kan inte 88 Motorsport ändra villkoren / priserna.
88 Motorsport förbehåller sig rätten att ändra priser, och förbehåller sig rätten att avsluta / avbokning på grund av felprissättningar.

3. Leveransvillkor

Schenker
Hantering och fraktkostnader till Sverige :
1 - 2000kr är fraktkostnaden 70kr
Över 2000kr, Fri frakt.

Hemleverans
Kostnad:

Leverans till andra länder enligt postens portokostnader.

4. Betalningssätt

 
Visakort, Svea Ekonomi, Klarna.
Paypal:

Om du vill betala med Visa, Klarna faktura eller konto, 88 Motorsport fungerar bara som en marknadsförare av produkter och tjänster, samt därtill levererar det produkterna till köparen.

Ansvarig för reklamationer Paytrail (Visa, Visa Electron eller Mastercard) och Klarna (Klarna faktura och betalning via Mina sidor).
aytrail med Visa, Visa Electron eller Mastercard betalningar positioner säljaren av produkten och köpet är kunden och Paytrail däremellan. Säljaren är ansvarig för alla åtaganden. Paytrail är också betalningsmottagaren och betalningen av Kontra Oy/88 Motorsport.
Paytrail y-tunnus: 2122839-7
Ohjelmakaari 10
40500 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181824

E-betalning och finansiella tjänster för att genomföra Paytrail Oy (2.122.839 till 7) i samarbete med finländska banker och kreditinstitut. Paytrail köper betalningen och redovisar den till försäljaren. För kunden fungerar tjänsten precis som traditionell nätbetalning.

5. Returpolicy och byte

Du har alltid 14 dagars ångerrätt och bytesrätt. Det innebär att du kan skicka tillbaka oanvända och oskadda varor inom 14 dagar från att du mottagit ditt paket. Efter 14 dagar tar vi inte längre emot returer.

Ev. returer måste meddelas i förväg via e-post till kundtjanst@88motorsport.se, eller er telefon 08-409 100 01 (mån - fre 10-18 lör 10-14).
Vänligen returnera produkterna per post till:

Kundtjänst, 88 Motorsport Sweden AB, Orionsväg 1, 132 44 Gustavsberg.

Retur för skadad produkt eller om du har fått fel vara, skickas till samma adress. Fraktkostnaden vid skadad vara vid leverans står 88motorssport för.

Meddela oss orsak till returen (tex trasig eller fellevererad vara)
Ditt namn och ordernummer.

Vill du lämna tillbaka produkten och få pengarna tillbaka till det konto som du anger, eller vill du byta produkten eller erätta den mot annan produkt.
För återbetalning, vänligen uppge kontonummer.


Om produkten är skadad vid leverans

Dessvärre trots bra emballage kan produkten skadas under transporten. Om paketet, och den beställda produkten / varan skadats, gör en skadeanmälan genast vid leverans. Kontakta sedan oss vi kan komma överens om ny leverans.

6. Reklamation

Vid klagomål av levererad vara skicka senast sju (7) dagar efter du mottagit ditt paket ett mail till: kundtjanst@88motorsport.se eller genom att ringa 08.409 100 01.

7. Makulera en order

Kunden kan annullera ordern om leverans inte sker inom rimlig tid. Avbokningen måste måste mailas till kundtjanst@ 88motorsport.se eller genom att ringa 08- 409 100 01. Generellt meddelar vi våra kunder mer email eller telefon, om det blir leveransförseningar. Dessutom förbehåller sig 88 i Motorsport rätten att annullera ordern och ge tillbaka pengarna till kundens konto.

8. Kontakt

88 Motorsport Sweden AB
Orionsväg 1,132 44 Gustavsberg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Y-tunnus:
1946767-1
Salla Pajalin
010 328 0302
salla.pajalin@88motorsport.fi
tai
88 asiakaspalvelu
010 328 0300
88@88motorsport.fi


34 68 19 104 23 70 31 79 105 65 3 117 37 15 120 59 67 44 11 58 124 76 116 54 121 91 110 92 8 61 77 57 74 109 22 87 27 64 108 26 126 112 71 47 7 85 100 113 16 60 66 29 5 12 93 53 94 28 80 50 103 49 24 4 96 17 125 72 55 99 73 123 9 10 88 48 13 21 75 39 6 38 20 82 42 14 36 45 18 78 62 35 95 97 63 101 32 111 51